Concurs oferte comerciale pentru contractare servicii închiriere sala de conferință
Concurs oferte comerciale pentru contractare servicii închiriere sala de conferință
Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” este o organizaţie neguvernamentală locală fondată în 1998 cu sediul în sat. Răzeni, r. Ialoveni. Misiunea asociației este de a implementa programe eficiente şi durabile pentru crearea oportunităţilor de participare a tinerilor la dezvoltarea comunităţii şi incluziunea socio-profesională a tinerilor din categorii defavorizate, inclusiv cu dizabilităţi. Ţinînd cont de situaţia actuală, pentru perioada 2017 – 2018, vor fi abordate următoarele priorităţi strategice: 1. Dezvoltarea unui spectru de servicii integrate de incluziune socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi. 2. Sporirea participării tinerilor la dezvoltarea comunităţii. 3. Implicarea şi susţinerea activităţii platformei pentru promovarea antreprenoriatului social. 4. Consolidarea capacităţilor organizaţionale şi instituţionale.
Asociaţia are în portofoliu peste 30 de proiecte implementate cu suportul Ambasadei SUA în Moldova, Ambasadei Norvegiei la Bucureşti, Agenţiei de Cooperare Internaţională a Germaniei (GIZ), Fundaţiei Soros Moldova, Fondului Naţional pentru Democraţie (NED) din SUA, PNUD Moldova, Oficiului în Moldova al Băncii Mondiale, Fundaţiei Est-Europene Moldova, IM Swedish Development Partner, Ministerul Federal Austriac al Muncii, Afacerilor Sociale și Protecției Consumatorilor, Ministerului Mediului, Ministerului Tineretului şi Sportului al Republicii Moldova, Consiliului raional Ialoveni, ș.a.
Conform planului de activitate al Asoсiaţiei Obştești “Eco-Răzeni”, pentru anul 2017, sunt planificate o serie de ateliere tematice de instruire pentru managerii de întreprinderi sociale, evenimente ce se vor desfășura la Chișinău. Numărul de participanți la evenimente poate varia de la 20 la 30 de persoane. În acest context, este necesară o sală de conferință modernă, dotată cu mobilier și echipament, inclusiv cu posiblitatea de a alimenta participanții. Nu se solicită servicii de cazare.
Scopul concursului: Scopul acestei solicitări de oferte comerciale este de a identifica, iar ulterior de a contracta o companie specializată, cu experiență, care va presta servicii închiriere sală de conferință cu capacitatea de 25 persoane și servicii alimentație, pentru desfășurarea atelierelor de instruire pentru managerii de întreprinderi sociale, timp de două zile în lunile martie, mai, iulie și septembrie 2017. Primul atelier de instruire se va desfășura în perioada 29 – 30 martie 2017.
Sarcina tehnică: Compania selectată va trebui să ofere următoarele servicii pentru 2 zile * 4 evenimente: 1. Sală de conferință cu aer condiționat, mese, 25 scaune, proiector și ecran, laptop, tablă flichart cu foi și markere; 2. Echipament de traducere: căști, microfoane, inclusiv portative, boxe, cabină pentru traducători; 3. Alimentare pe zi pentru 25 de persoane: apă plată (circa 25 litri), pauză de cafea, 1 buc. (ceai, cafea naturală, plăcinte sărate și dulci), prînz tip bufet, 1 buc. (varietate de circa șase feluri bucate calde și reci, desert, suc).
Criterii de selecție a companiei: 1) Experienţa companiei candidate (prezenţa pe piaţă, clienţi fideli/referinţe); 2) Condițiile și termenele de plată; 3) Companie specializată în închirierea sălilor de conferință; 4) Amplasarea localului (or. Chișinău, sector Centru) și accesibilitate; 5) Preţ competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preţ-calitate.
Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații: 1) Formularul tip de ofertă (semnat și ștampilat), poate fi accesat AICI; 2) Scurtă descriere a companiei, inclusiv lista cu clienți, fotografii și scrisori de referință (opțional).
Dosarul de aplicare va fi completat în limba română și expediat la următoarea adresă: r. Ialoveni, s. Răzeni, str. Ștefan cel Mare 49/1B, MD 7728; fax 026873325 sau prin email la adresa: ecorazeni@gmail.com sau ltamciuc@gmail.com cu mențiunea ”Ofertă servicii închiriere sala de conferință”.
Termenul limită de expediere a ofertelor comerciale este 22 martie 2017.
Doar companiile selectate vor fi contactate. Dosarele incomplete nu se vor evalua.
Vă mulțumim.
Organizaţia noastră este recunoscută ca un actor activ în promovarea drepturilor omului în comunităţile din raionul Ialoveni, desfăşurînd în parteneriat cu autorităţile administraţiei publice locale de ambele nivele, instituţiile de învăţămînt, mass-media, structurile de tineret şi ong-urile activităţi de educaţie şi conştientizare a drepturilor omului de către opinia publică (campanii de sensibilizare a publicului larg, publicaţii, seminare, cursuri de instruire, concursuri, activităţi de educaţie neformală, program de granturi mici pentru tineri).
Din aprilie 2010, Eco-Răzeni în parteneriat cu Consiliul Raional Ialoveni coordonează programul raional Fondul pentru Tineri Ialoveni (www.fondultinerilor.md). În decembrie 2012, asociaţia a fondat prima întreprindere socială în domeniul alimentaţiei publice din Republica Moldova – Floare de cireş SRL (www.floaredecires.org) în cadrul căreia activează două servicii sociale: instruirea la locul de muncă a persoanelor cu dizabilități și cantina de ajutor social. Începînd cu august 2013, Eco-Răzeni în parteneriat cu Inspectoratul General al Poliţiei coordonează programul naţional Supraveghere de Vecinătate în Moldova (www.supravegheredevecinatate.md). Organizaţia are nouă persoane angajate, dintre care cinci femei şi patru bărbaţi.