Perioada de angajare: 8 luni, postul este project-based (part time), cu posibilitatea de angajare ulterioară în cadrul întreprinderii sociale create de Asociaţia Obştească “Eco-Răzeni” în cadrul proiectului.
Cerinţe şi responsabilităţi: • planificarea acţiunilor şi activităţilor din cadrul proiectului; • organizarea activităților pentru grupul țintă (tineri cu dizabilităţi) şi monitorizarea acestora; • implicarea în procesul de elaborare a planului de afaceri pentru întreprinderea socială (cantină); • coordonarea procesului de înfiinţare şi înregistrare a întreprinderii sociale; • supravegherea procesului de amenajare a spaţiului pentru întreprinderea socială; • îndeplinirea sarcinilor de ordin administrativ: întocmirea actelor, menţinerea corespondenţei, etc; • asistarea directorului de proiect şi echipa proiectului în dezvoltarea şi implementarea proiectului; • asistarea în organizarea şi administrarea programelor de instruiri, vizitelor, meselor rotunde, conferinţelor şi altor evenimente, inclusiv elaborarea agendelor şi coordonarea activităţilor logistice; • menţinerea şi actualizarea sistemului de documentare pentru toate materialele proiectului; • prezentarea raportului de activitate la finele fiecărei săptămîni de lucru directorului de proiect; • menţinerea relaţiilor cu mass-media.
Calificare: • studii superioare, preferabil în domeniul economic sau asistenţă socială; • abilităţi de lucru la calculator: Microsoft Office, Internet; • abilităţi lingvistice: româna – fluent, cunoaşterea limbii engleze este un avantaj; • experienţa anterioară de muncă în proiecte și asociații obștești v-a constitui de asemenea un avantaj.
Competenţe: • profesionalism, spirit de echipă, abilităţi de comunicare, iniţiativă şi autocritică; • disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic, într-o atmosferă tensionată, iar în caz de necesitate, în afara programului de lucru; • responsabilitate, autodisciplinare, punctualitate, ordine şi acurateţe; • capacitate de analiză şi sinteză, flexibilitate în gîndire, adaptabilitate; • sincer, deschis către nou, creativ, dinamic, înclinat spre rezolvarea problemelor, dornic de a genera un impact pozitiv asupra societății; • capacitate de lucru cu informaţie nouă.
Beneficii: • mediu de lucru modern; • echipă tînără și dinamică; • perspective de dezvoltare profesională; • posibilități de deplasări în țară și străinătate; • participare la evenimente, cursuri.
Dosarul de aplicare va conține: • CV-ul cu două contacte de referinţă; • Scrisoarea de intenţie în română; • Copia actelor de studii.
Dosarul va fi trimis la adresa electronică: ecorazeni@gmail.com sau la sediul Asociaţiei Obşteşti “Eco-Răzeni”: str. Ştefan cel Mare 49/1b, sat. Răzeni, MD 7728, Republica Moldova, cu menţiunea “Concurs asistent de proiect”.
Termenul-limită de aplicare: 11 iunie 2012, ora 18.00.
Detalii pot fi obţinute telefonic la numărul 026895146 sau 079641243.
Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu. Vă mulţumim pentru participare la concurs.