Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de contabil(ă)-șef
Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de contabil(ă)-șef
Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” este o organizaţie neguvernamentală locală fondată în 1998 cu sediul în sat. Răzeni, r. Ialoveni. Misiunea asociației este de a implementa programe eficiente şi durabile pentru crearea oportunităţilor de participare a tinerilor la dezvoltarea comunităţii şi incluziunea socio-profesională a tinerilor din categorii defavorizate, inclusiv cu dizabilităţi. Ţinînd cont de situaţia actuală, pentru perioada 2017 – 2018, vor fi abordate următoarele priorităţi strategice: 1. Dezvoltarea unui spectru de servicii integrate de incluziune socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi. 2. Sporirea participării tinerilor la dezvoltarea comunităţii. 3. Implicarea şi susţinerea activităţii platformei pentru promovarea antreprenoriatului social. 4. Consolidarea capacităţilor organizaţionale şi instituţionale.
Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” anunță concurs de recrutare a candidaților pentru selectarea unei persoane care va ocupa funcția vacantă de contabil(ă)-șef, cod funcţie – 121102.
Perioada de angajare: contract individual de muncă pe termen nedeterminat, cu durata normală a timpului de muncă (8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână), cu angajare de pe 2 octombrie 2017.
Cerinţe şi responsabilităţi: 1. Îndeplineşte prevederile legislaţiei fiscale, contabile şi a politicii de evidenţă contabilă; 2. Elaborează şi prezentă la timp rapoartele statistice, financiare, pe impozite şi contribuţii de stat obligatorii stabilite de Biroul Naţional de Statistică, Casa Naţională de Asigurări Sociale şi Serviciul Fiscal de Stat; 3. Participă la elaborarea strategiei financiare a organizației; 4. Participă la elaborarea devizelor de cheltuieli pentru activităţile/evenimentele curente ale organizației; 5. Organizează tendere în conformitate cu cerinţele donatorilor; 6. Întocmeşte contractele de muncă şi menţine tabelul de evidenţă a timpului de muncă; 7. Menţine dosarele cu documentele contabile primare; 8. Întocmeşte documentele bancare; 9. Coordonează şi monitorizează gestionarea fondurilor organizației, inclusiv evidența pe proiecte și programe; 10. Elaborează rapoartele financiare intermediare şi finale pentru donatori; 11. Înregistrează documentele contabile în sistemul intern de evidenţă contabilă al organizaţiei; 12. Actualizează şi duce evidenţa înregistrărilor contabile, a registrelor şi documentelor privind diferite operaţiuni financiare; 13. Efectuează evidenţa foilor de parcurs şi a combustibilului. Pregăteşte rapoartele lunare; 14. Efectuează evidenţa mijloacelor fixe şi coordonează procesul de inventariere anuală; 15. Efectuează evidenţa stocului de OMVSD şi consumabile, casarea acestora pe măsura utilizării, conform scopurilor predestinate; 16. Efectuează copiilor documentelor primare şi le aranjează în dosarul contabilităţii şi dosarele donatorilor; 17. Pregăteşte rapoarte lunare pentru a fi prezentate directorului executiv și managerilor de programe; 18. Acordă asistenţă în procesul de audit intern/extern al organizaţiei; 19. Asigură elaborarea contractelor cu furnizorii în conformitate cu legislaţia în vigoare şi interesele organizaţiei; 20. Îndeplineşte alte responsabilităţi la indicaţiile directorului executiv.
Calificare: • studii superioare, preferabil în domeniul contabil, financiar sau economic; • experiență de muncă minimum 2 ani în domeniul financiar-contabil; • abilităţi de lucru la calculator: Microsoft Office, Internet, programul de evidență contabilă 1C v. 8; • abilităţi lingvistice: româna – fluent, cunoaşterea limbilor engleză și rusă este un avantaj; • experienţa anterioară de muncă în proiecte și asociații obștești va constitui de asemenea un avantaj.
Competenţe: • profesionalism, spirit de echipă, abilităţi de comunicare, iniţiativă şi autocritică; • disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic, într-o atmosferă tensionată, iar în caz de necesitate, în afara programului de lucru; • responsabilitate, autodisciplinare, punctualitate, ordine şi acurateţe; • capacitate de analiză şi sinteză, flexibilitate în gîndire, adaptabilitate; • sincer(ă), deschis(ă) către nou, creativ(ă), dinamic(ă), înclinat(ă) spre rezolvarea problemelor, dornic(ă) de a genera un impact pozitiv asupra societății.
Locul de muncă: sat. Răzeni, r. Ialoveni
Beneficii: • echipă tînără și dinamică; • salariu competitiv (negociat individual în dependență de calificarea candidatului); • pachet social complet; • perspective de dezvoltare profesională, participare la cursuri în țară și peste hotare.
Dosarul de aplicare va conține: Formularul de aplicare (descarcă AICI).
Dosarul va fi trimis la adresa electronică: ecorazeni@gmail.com sau la sediul Asociaţiei Obşteşti “Eco-Răzeni”: str. Ştefan cel Mare 49/1b, sat. Răzeni, MD 7728, Republica Moldova, cu menţiunea “Concurs angajare contabil(ă)-șef”. Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen.
Termenul limită de aplicare: 20 septembrie 2017, ora 16.00.
Detalii pot fi obţinute telefonic la numărul 026873325 sau 079641243, persoana de contact: Sergiu Gurău, director executiv.
Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru etapa interviului și proba practică.
Concursul de angajare se desfășoară în conformitate cu prevederile Regulamentului privind recrutarea și selecția resurselor umane, Politicii anticorupție și Politicii nediscriminare și egalitate de gen ale Asoсiaţiei Obştești “Eco-Răzeni”.
Vă mulţumim pentru participare la concurs.
Organizaţia noastră este recunoscută ca un actor activ în promovarea drepturilor omului în comunităţile din raionul Ialoveni, desfăşurînd în parteneriat cu autorităţile administraţiei publice locale de ambele nivele, instituţiile de învăţămînt, mass-media, structurile de tineret şi ong-urile activităţi de educaţie şi conştientizare a drepturilor omului de către opinia publică (campanii de sensibilizare a publicului larg, publicaţii, seminare, cursuri de instruire, concursuri, activităţi de educaţie neformală, program de granturi mici pentru tineri).
Din aprilie 2010, Eco-Răzeni în parteneriat cu Consiliul Raional Ialoveni coordonează programul raional Fondul pentru Tineri Ialoveni (www.fondultinerilor.md). În decembrie 2012, asociaţia a fondat prima întreprindere socială în domeniul alimentaţiei publice din Republica Moldova – Floare de cireş SRL (www.floaredecires.org) în cadrul căreia activează două servicii sociale: instruirea la locul de muncă a persoanelor cu dizabilități și cantina de ajutor social. Începînd cu august 2013, Eco-Răzeni în parteneriat cu Inspectoratul General al Poliţiei coordonează programul naţional Supraveghere de Vecinătate în Moldova (www.supravegheredevecinatate.md). Organizaţia are nouă persoane angajate, dintre care cinci femei şi patru bărbaţi.
Asociaţia are în portofoliu peste 30 de proiecte implementate cu suportul Ambasadei SUA în Moldova, Ambasadei Norvegiei la Bucureşti, Agenţiei de Cooperare Internaţională a Germaniei (GIZ), Fundaţiei Soros Moldova, Fondului Naţional pentru Democraţie (NED) din SUA, PNUD Moldova, Oficiului în Moldova al Băncii Mondiale, Fundaţiei Est-Europene Moldova, IM Swedish Development Partner, Ministerul Federal Austriac al Muncii, Afacerilor Sociale și Protecției Consumatorilor, Ministerul Afacerilor Externe al Estoniei, Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC), Ministerului Mediului, Ministerului Tineretului şi Sportului al Republicii Moldova, Consiliului raional Ialoveni, ș.a.