Anunţ angajare specialist(ă) în angajare asistată a persoanelor cu dizabilități
Anunţ angajare specialist(ă) în angajare asistată a persoanelor cu dizabilități
Asociaţia Obştească „Eco-Răzeni” anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de specialist(ă) în angajare asistată a persoanelor cu dizabilități în cadrul proiectului „Antreprenoriatul social – formulă de incluziune socială performantă a grupurilor marginalizate, inclusiv a persoanelor cu dizabilităţi” implementat cu suportul financiar al IM Swedish Development Partner, Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și Primăriei orașului Viena.
Perioada de angajare: februarie – decembrie 2017, postul este project-based (8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână), cu posibilitatea de extindere.
Cerinţe şi responsabilităţi: 1. Documentează cazurilor de angajare asistată prin perfectarea dosarelor personale ale beneficiarilor; 2. Elaborează profilul vocațional al beneficiarilor, în care să fie prezentate abilitățile, așteptările, dar și barierele, precum și necesităţile de asistență în angajare ale acestora; 3. Organizează, la necesitate, întâlniri sau discuții telefonice cu membrii familiei persoanelor cu dizabilităţi şi altor actori relevanți din comunitate; 4. Elaborează, în comun cu beneficiarii şi alţi actori relevanţi, planul individualizat de acțiuni privind angajarea în câmpul muncii; 5. Identifică posturile de muncă potrivite, prin discuții atât cu beneficiarii, cât și cu potențialii angajatori; 6. Organizează, la necesitate, stagieri de muncă şi/sau ucenicie pe o durată determinată, în concordanță cu necesităţile beneficiarilor; 7. Instruiește și acordă suportul necesar beneficiarilor, pentru a asigura menținerea locului de muncă, inclusiv monitorizează procesul de incluziune socială în afara orelor de lucru a beneficiarilor; 8. Oferă suportul corespunzător, menține comunicarea și monitorizează progresul în tot procesul de angajare asistată a beneficiarilor; 9. Stabilește contacte, precum și relațiilor de colaborare cu specialiști din domeniul sănătății și protecției sociale pentru a acorda asistență, recomandări, dar și suport; 10. Cooperarea cu angajatorii, în vederea oferirii oportunităților de angajare, printr-un spectru de inițiative de suport; 11. Prezintă și promovează serviciile de angajare asistată în cadrul evenimentelor publice și potențialilor angajatori; 12. Identifică, menţine baza de date și motivează potențialii angajatori să încadreze persoane cu dizabilități în cîmpul muncii; 13. Stabilește și participă la întîlniri cu angajatorii, facilitînd angajarea persoanelor cu dizabilități, la necesitate, instruiește reprezentanții angajatorilor în domeniul discriminării și dizabilității; 14. Documentează toate fazele procesului de colaborare cu potențialii angajatori, redactează demersuri, contracte de colaborare, procese verbale, note informative, fișe de evaluare, scrisori de mulțumire, etc.; 15. Elaborează materialele informative și metodice necesare în procesul de lucru cu beneficiarii și potențialii angajatori; 16. Elaborează trimestrial raportul individual narativ cantitativ şi calitativ pentru managerul de program; 17. Îndeplineşte alte responsabilităţi la indicaţiile managerului de program.
Calificare: • studii superioare, preferabil în domeniul economic sau asistență socială; • abilităţi de lucru la calculator: Microsoft Office, Internet; • abilităţi lingvistice: româna – fluent, cunoaşterea limbilor engleză și rusă este un avantaj; • experienţa anterioară de muncă în proiecte și asociații obștești v-a constitui de asemenea un avantaj.
Competenţe: • profesionalism, spirit de echipă, abilităţi de comunicare, iniţiativă şi autocritică; • disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic, într-o atmosferă tensionată, iar în caz de necesitate, în afara programului de lucru; • disponibilitate de a efectua deplasări pe teritoriul țării și peste hotare; • responsabilitate, autodisciplinare, punctualitate, ordine şi acurateţe; • capacitate de analiză şi sinteză, flexibilitate în gîndire, adaptabilitate; • sincer(ă), deschis(ă) către nou, creativ(ă), dinamic(ă), înclinat(ă) spre rezolvarea problemelor, dornic(ă) de a genera un impact pozitiv asupra societății.
Salariul de funcţie: 6250 MDL
Locul de muncă: sat. Răzeni, r. Ialoveni sau or. Chișinău
Beneficii: • echipă tînără și dinamică; • perspective de dezvoltare profesională; • participare la evenimente, cursuri.
Dosarul de aplicare va conține: Formularul de aplicare (descarcă AICI).
Dosarul va fi trimis la adresa electronică: ecorazeni@gmail.com sau la sediul Asociaţiei Obşteşti “Eco-Răzeni”: str. Ştefan cel Mare 49/1b, sat. Răzeni, MD 7728, Republica Moldova, cu menţiunea “Concurs specialist(ă) în angajare asistată a persoanelor cu dizabilități”.
Termenul limită de aplicare:23 ianuarie 2017, ora 16.00.
Detalii pot fi obţinute telefonic la numărul 026873325 sau 079641243.
Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu și proba practică.