Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de manager(ă) program instruire
Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de manager(ă) program instruire
Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” este o organizaţie neguvernamentală locală fondată în 1998 cu sediul în sat. Răzeni, r. Ialoveni. Misiunea asociației este de a realiza programe eficiente şi durabile de incluziune și sporire a participării tinerilor (fete și băieți), în special din categorii defavorizate, la dezvoltarea comunităţii.
Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” anunță concurs de recrutare a candidaților pentru selectarea unei persoane care va ocupa funcția vacantă de manager(ă) program (cod funcţie – 143924), responsabil(ă) de gestionarea serviciului instruire la locul de muncă și angajare asistată a tinerilor cu dizabilități și din alte categorii defavorizate.
Perioada de angajare: contract individual de muncă pe termen nedeterminat, cu durata normală a timpului de muncă (8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână), cu angajare de pe 1 aprilie 2019.
Cerinţe şi responsabilităţi: 1. Planificarea, monitorizarea şi documentarea desfăşurării activităţilor zilnice a beneficiarilor programului de instruire; 2. Identificarea şi documentarea punctelor forte și a nevoilor individuale de dezvoltare personală și profesională a beneficiarilor programului de instruire; stabilirea obiectivelor individualizate per beneficiar(ă); 3. Planificarea şi organizarea sesiunilor de instruire a modulului Deprinderi de viaţă independentă a programului de instruire; 4. Elaborarea şi actualizarea permanentă a metodelor şi tehnicilor de lucru, fişelor de lucru, tematicilor de instruire a modulului Deprinderi de viaţă independentă din cadrul programului de instruire; 5. Elaborarea şi/sau actualizarea metodelor de evaluare utilizate în cadrul programului de instruire; 6. Stabilirea, redactarea şi organizarea evaluărilor periodice şi finale a competenţelor vocaţionale şi abilităţilor sociale a beneficiarilor programului de instruire; 7. Completarea şi actualizarea bazei de date electronice a beneficiarilor; 8. Coordonarea activităţilor extracurriculare a beneficiarilor programului de instruire; 9. Gestionarea situaţiilor de conflict/problemă a beneficiarilor programului de instruire, şi ulterior documentarea acestora; 10. Planificarea şi organizarea şedinţelor de lucru periodice a echipei de formato-ri/-are a programului; 11. Sistematizarea, organizarea şi completarea permanentă a dosarelor personale a beneficiarilor programului de instruire; 12. Planificarea şi organizarea şedinţelor cu membrii familiei beneficiarilor; 13. Elaborarea rapoartele narative cantitative şi calitative pe programul de instruire; 14. Colectarea şi furnizarea informaţiei, documentelor, imaginilor foto şi video necesare pentru întocmirea şi prezentarea rapoartelor narative.
Calificare: • studii superioare, preferabil în domeniul asistență socială, psihologie, pedagogie, medicină, resurse umane; • experiență de muncă minimum 2 ani în domenii relevante funcției; • abilităţi de lucru la calculator: Microsoft Office, Internet; • abilităţi lingvistice: româna – fluent, cunoaşterea limbilor engleză și rusă este un avantaj; • experienţa anterioară de muncă în proiecte și asociații obștești va constitui de asemenea un avantaj.
Competenţe: • profesionalism, spirit de echipă, abilităţi de comunicare, iniţiativă şi autocritică; • disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic, într-o atmosferă tensionată, iar în caz de necesitate, în afara programului de lucru; • responsabilitate, autodisciplinare, punctualitate, ordine şi acurateţe; • capacitate de analiză şi sinteză, flexibilitate în gîndire, adaptabilitate; • sincer(ă), deschis(ă) către nou, creativ(ă), dinamic(ă), înclinat(ă) spre rezolvarea problemelor, dornic(ă) de a genera un impact pozitiv asupra societății.
Locul de muncă: sat. Răzeni, r. Ialoveni
Beneficii: • echipă tînără și dinamică; • salariu competitiv (negociat individual în dependență de calificarea/experiența candidat-ului/-ei) • pachet social complet; • perspective de dezvoltare profesională, participare la cursuri în țară și peste hotare.
Dosarul de aplicare va conține: Formularul de aplicare (descarcă AICI).
Dosarul va fi trimis la adresa electronică: ecorazeni@gmail.com sau la sediul Asociaţiei Obşteşti “Eco-Răzeni”: str. Ştefan cel Mare 49/1b, sat. Răzeni, MD 7728, Republica Moldova, cu menţiunea “Concurs angajare manager(ă) program instruire”. Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen.
Termenul limită de aplicare:20 martie 2019, ora 16.00.
Detalii pot fi obţinute telefonic la numărul 026873325 sau 079641243, persoana de contact: Sergiu Gurău, director executiv.
Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru etapa interviului și proba practică.
Concursul de angajare se desfășoară în conformitate cu prevederile Regulamentului privind recrutarea și selecția resurselor umane, Politicii anticorupție și Politicii nediscriminare și egalitate de gen ale Asoсiaţiei Obştești “Eco-Răzeni”.
Organizaţia noastră este recunoscută ca un actor activ în promovarea drepturilor omului în comunităţile din raionul Ialoveni, desfăşurînd în parteneriat cu autorităţile administraţiei publice locale de ambele nivele, instituţiile de învăţămînt, mass-media, structurile de tineret şi ong-urile activităţi de educaţie şi conştientizare a drepturilor omului de către opinia publică (campanii de sensibilizare a publicului larg, publicaţii, seminare, cursuri de instruire, concursuri, activităţi de educaţie neformală, program de granturi mici pentru tineri).
Din aprilie 2010, Eco-Răzeni în parteneriat cu Consiliul Raional Ialoveni coordonează programul raional Fondul pentru Tineri Ialoveni (www.fondultinerilor.md). În decembrie 2012, asociaţia a fondat prima întreprindere socială în domeniul alimentaţiei publice din Republica Moldova – Floare de cireş SRL (www.floaredecires.org) în cadrul căreia activează două servicii sociale: instruirea la locul de muncă a persoanelor cu dizabilități și cantina de ajutor social. Începînd cu august 2013, Eco-Răzeni în parteneriat cu Inspectoratul General al Poliţiei coordonează programul naţional Supraveghere de Vecinătate în Moldova (www.supravegheredevecinatate.md). Organizaţia are nouă persoane angajate, dintre care cinci femei şi patru bărbaţi.
Asociaţia are în portofoliu peste 30 de proiecte implementate cu suportul Ambasadei SUA în Moldova, Ambasadei Norvegiei la Bucureşti, Agenţiei de Cooperare Internaţională a Germaniei (GIZ), Fundaţiei Soros Moldova, Fondului Naţional pentru Democraţie (NED) din SUA, PNUD Moldova, Oficiului în Moldova al Băncii Mondiale, Fundaţiei Est-Europene Moldova, IM Swedish Development Partner, Ministerul Federal Austriac al Muncii, Afacerilor Sociale și Protecției Consumatorilor, Ministerul Afacerilor Externe al Estoniei, Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC), Ministerului Mediului, Ministerului Tineretului şi Sportului al Republicii Moldova, Consiliului raional Ialoveni, ș.a.