Anunţ angajare asistent(ă) manager programul antreprenoriat social
Anunţ angajare asistent(ă) manager programul antreprenoriat social
Asociaţia Obştească „Eco-Răzeni” anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de asistentă(ă) manager programul antreprenoriat social în cadrul proiectului „Antreprenoriatul social – formulă de incluziune socială performantă a grupurilor marginalizate, inclusiv a persoanelor cu dizabilităţi” implementat cu suportul financiar al IM Swedish Development Partner, Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și Primăriei orașului Viena.
Perioada de angajare: februarie – decembrie 2017, postul este project-based (8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână), cu posibilitatea de extindere.
Cerinţe şi responsabilităţi: 1. Participă la elaborarea şi implementarea planului operațional de acţiuni al programului; 2. Elaborează și menţine baza de date a partenerilor şi beneficiarilor programului, întreprinderilor sociale și donatorilor; 3. Acordă suport logistic necesar la desfăşurarea evenimentelor din cadrul programului; 4. Colectează şi furnizează informaţii, documente, articole din presă, poze şi înregistrări video necesare pentru întocmirea şi prezentarea rapoartelor narative; 5. Scrie şi plasează anunţuri, comunicate de presă şi articole în mass-media locală şi naţională, plasează articole, foto, video și infografice pe rețelele de socializare; 6. Efectuiază monitorizarea presei scrise şi online, la tema antreprenoriat social, și centralizează informația în rapoartele trimestriale; 7. Menţine pagina web a centrului de resurse online pentru antreprenoriat social; 8. Asigură multiplicarea materialelor pentru oficiu şi evenimente, broşurarea, scanarea, expedierea faxurilor; 9. Redactează materialele şi publicaţiile scrise în cadrul programului, la solicitarea managerului de program; 10. Coordonează orarul deplasărilor şi a şedinţelor de lucru, întocmeşte procesele verbale; 11. Organizează buna funcţionare a bibliotecii, bibliotecii electronice şi videotecii, şi duce evidenţa publicaţiilor, filmelor şi înregistrărilor audio/video; 12. Coordonează şi ţine corespondenţa de intrare şi ieşire formală (email, scrisori, fax) precum şi de ocazii, a programului; 13. Recepţionează şi redirecţioneză, efectuează apeluri telefonice la solicitare (naţionale/internaţionale); 14. Coordonează activităţile de distribuire a materialelor informaţionale şi metodice; 15. Pregăteşte şi distribuie pachete informaţionale (publicaţii, materiale informaţionale, fact sheets) la solicitarea managerului de program; 16. Elaborează trimestrial raportul individual narativ cantitativ şi calitativ pentru managerul de program; 17. Îndeplineşte alte responsabilităţi la indicaţiile managerului de program.
Calificare: • studii superioare, preferabil în domeniul economic sau asistență socială; • abilităţi de lucru la calculator: Microsoft Office, Internet; • abilităţi lingvistice: româna – fluent, cunoaşterea limbilor engleză și rusă este un avantaj; • experienţa anterioară de muncă în proiecte și asociații obștești v-a constitui de asemenea un avantaj.
Competenţe: • profesionalism, spirit de echipă, abilităţi de comunicare, iniţiativă şi autocritică; • disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic, într-o atmosferă tensionată, iar în caz de necesitate, în afara programului de lucru; • responsabilitate, autodisciplinare, punctualitate, ordine şi acurateţe; • capacitate de analiză şi sinteză, flexibilitate în gîndire, adaptabilitate; • sincer(ă), deschis(ă) către nou, creativ(ă), dinamic(ă), înclinat(ă) spre rezolvarea problemelor, dornic(ă) de a genera un impact pozitiv asupra societății.
Salariul de funcţie: 5320 MDL
Locul de muncă: sat. Răzeni, r. Ialoveni sau or. Chișinău
Beneficii: • echipă tînără și dinamică; • perspective de dezvoltare profesională; • participare la evenimente, cursuri.
Dosarul de aplicare va conține: Formularul de aplicare (descarcă AICI).
Dosarul va fi trimis la adresa electronică: ecorazeni@gmail.com sau la sediul Asociaţiei Obşteşti “Eco-Răzeni”: str. Ştefan cel Mare 49/1b, sat. Răzeni, MD 7728, Republica Moldova, cu menţiunea “Concurs asistent(ă) manager program antreprenoriat social”.
Termenul limită de aplicare:23 ianuarie 2017, ora 16.00.
Detalii pot fi obţinute telefonic la numărul 026873325 sau 079641243.
Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu și proba practică.