Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de șef(ă) serviciu cantina socială
Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de șef(ă) serviciu cantina socială
Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” este o organizaţie necomercială fondată în 1998 cu sediul în sat. Răzeni, r. Ialoveni. Misiunea asociației este de a realiza programe eficiente şi durabile de incluziune și sporire a participării tinerilor (fete și băieți), în special din categorii defavorizate, la dezvoltarea comunităţii.
Asoсiaţia Obştească “Eco-Răzeni” anunță concurs de recrutare a candidaților pentru selectarea unei persoane care va ocupa funcția vacantă de șef(ă) serviciu (cod funcţie – 143971), responsabil(ă) de gestionare a lucrului cu beneficiarii Cantinei de ajutor social din Răzeni.
Perioada de angajare: contract individual de muncă pe termen nedeterminat, cu durata normală a timpului de muncă (8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână), cu angajare de pe 1 septembrie 2021.
Cerinţe şi responsabilităţi generale: 1. Respectă normele de protecția muncii și de sănătate potrivit reglementărilor în vigoare;
Însușește și este la curent cu legislația în vigoare privind cantinele sociale, standardele minime de calitate și siguranța alimentelor;
Aplică regulamentul de ordine internă, procedura de lucru privind serviciile sociale tip cantină, precum şi alte documente necesare în procesul de furnizare a serviciilor şi care să respecte prevederile standardelor minime specifice de calitate pentru cantinele sociale;
Actualizează permanent cunoştinţele de specialitate şi a celor legate de domeniul asistenței sociale;
Respectă drepturile şi libertăţile fundamentale ale beneficiarului/familiei beneficiare în acordarea serviciilor sociale;
Respectă, conform legii, confidenţialitatea datelor şi informaţiilor referitoare la beneficiarul de servicii sociale;
Colaborează cu celelalte servicii din cadrul asociației, pentru îndeplinirea corespunzătoare a atribuțiilor;
Participă la întîlniri periodice organizate de șeful ierarhic;
Propune măsuri de îmbunătățire a activității și asigură implementarea acestora;
Elaborează periodic rapoartele de activitate (lunare, trimestriale și anuale) ale cantinei;
Urmăreşte realizarea obiectivelor serviciului și a programului în care este responsabil să activeze.
Atribuții și responsabilități specifice:
Identifică în comunitate persoane (copii și adulți) și familii aflate în nevoie, menţine în acest sens o colaborare strînsă cu serviciile în domeniul asistenței sociale și medicale primare;
Abordează cazurile noi despre care află că au nevoie de servicii sociale sau sprijin, în cadrul asociației sau chiar și înafara ei;
Întocmeşte anchete sociale la domiciliul beneficiarilor, se consultă cu asistentul social/ lucrătorul social comunitar care activează în teren și urmărește monitorizarea acestora comform legii;
Completează dosarele beneficiarilor cantinei cu toate actele necesare;
Întocmeşte rapoarte (în baza de date) cu privire la situaţia beneficiarilor cantinei şi formulează propuneri pentru ameliorarea situațiilor problematice;
Pune la dispoziția beneficiarilor; codul etic, drepturile și obligațiile beneficiarilor și regulamentul cantinei;
Răspunde de întocmirea și semnarea zilnică a listelor de eliberare a hranei;
Răspunde de consilierea, informarea și ascultă opinia beneficiarilor care apelează la serviciile cantinei;
Să ia în considerare dorinţele şi recomandările beneficiarului în măsura în care acestea pot fi realizabile;
Aplică periodic chestionare beneficiarilor în vederea evaluării gradului de satisfacție;
Se ocupă de organizarea muncii, inclusiv instruirea periodică, personalului din cadrul cantinei responsabil de livrarea hranei la domiciliul beneficiarilor şi face propunerile în legătură cu sancţionarea sau, după caz, acordarea recompenselor, pentru personalul din subordine;
Se preocupă de asigurarea condiţiilor optime de lucru pentru personalul din subordine: program de lucru, mijloace de comunicare, itinerarul prin localitate, echipament de lucru și protecție, genți pentru livrarea hranei, rechizite, etc;
Asigură funcţionarea serviciului de livrare a hranei la domiciliul beneficiarilor şi înştiinţează directorul asociației, în timp util, despre existenţa unor nereguli, dificultăţi şi lipsuri;
Organizează de cîte ori se impune, discuții/consultări cu personalul și colegii pentru reglementarea problemelor curente şi pentru găsirea soluţiilor de îmbunătăţire a calităţii serviciului social;
Răspunde de buna gestionare a echipamentelor cantinei de ajutor social care ţin de distribuirea şi livrarea preparatelor culinare;
Răspunde de baza de date electronică a beneficiarilor și de corecta exploatare a acesteia;
Se preocupă și răspunde de plasarea periodică (cel puțin o dată pe săptămînă) a articolelor scrise și colaje foto pe rețelele de socializare și pagina web a organizației;
Răspunde și participă, alături de managerul de program, de documentele acreditării și urmărește aplicarea corectă și la timp a procedurilor;
Activează numai în interesul superior al beneficiarilor cantinei, în cadrul strategiei de lucru a asociației;
Îi este interzisă denigrarea activităţii asociației sau a colegilor în faţa beneficiarilor, sau a terţilor;
Îndeplineşte orice alte sarcini de serviciu stabilite de directorul asociației, în legătură cu competenţele sale.
Calificare:
studii superioare, preferabil în domeniul asistență socială, psihologie, pedagogie, medicină, resurse umane;
experiență de muncă minimum 2 ani în domenii relevante funcției;
abilităţi de lucru la calculator: Microsoft Office, Internet;
abilităţi lingvistice: româna – fluent, cunoaşterea limbilor engleză și rusă este un avantaj;
experienţa anterioară de muncă în proiecte și asociații obștești va constitui de asemenea un avantaj.
Competenţe:
profesionalism, spirit de echipă, abilităţi de comunicare, iniţiativă, capacitate de a lucra independent şi autocritică;
disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic, într-o atmosferă tensionată, iar în caz de necesitate, în afara programului de lucru;
responsabilitate, autodisciplinare, punctualitate, ordine şi acurateţe;
capacitate de analiză şi sinteză, flexibilitate în gîndire, adaptabilitate la situaţii noi şi complexe;
sincer(ă), deschis(ă) către nou, creativ(ă), dinamic(ă), înclinat(ă) spre rezolvarea problemelor, dornic(ă) de a genera un impact pozitiv asupra societății;
asumarea responsabilităţii faţă de actele proprii, inclusiv faţă de eventualele erori;
angajare şi perseverenţă în acţiuni;
capacitatea de consiliere argumentată şi realistă a soluţiilor propuse;
respect faţă de lege şi loialitate faţă de organizație;
discreţie şi respect faţă de caracterul confidenţial al informaţiilor şi datelor cu care vine în contact.
Locul de muncă: sat. Răzeni, r. Ialoveni
Beneficii: • echipă tînără și dinamică; • salariu competitiv (negociat individual în dependență de calificarea/experiența candidat-ului/-ei) • pachet social complet; • perspective de dezvoltare profesională, participare la cursuri în țară și peste hotare.
Dosarul de aplicare va conține: Formularul de aplicare (descarcă AICI).
Dosarul va fi trimis la adresa electronică: ecorazeni@gmail.com sau la sediul Asociaţiei Obşteşti “Eco-Răzeni”: str. Ştefan cel Mare 49/1b, sat. Răzeni, MD 7728, Republica Moldova, cu menţiunea “Concurs angajare șef(ă) serviciul cantina socială”. Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen.
Termenul limită de aplicare:20 august 2021, ora 16.00.
Detalii pot fi obţinute telefonic la numărul 026873325 sau 079641243, persoana de contact: Sergiu Gurău, director executiv.
Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru etapa interviului.
Concursul de angajare se desfășoară în conformitate cu prevederile Regulamentului privind recrutarea și selecția resurselor umane, Politicii anticorupție și Politicii nediscriminare și egalitate de gen ale Asoсiaţiei Obştești “Eco-Răzeni”.
Organizaţia noastră este recunoscută ca un actor activ în promovarea drepturilor omului în comunităţile din raionul Ialoveni, desfăşurînd în parteneriat cu autorităţile administraţiei publice locale de ambele nivele, instituţiile de învăţămînt, mass-media, structurile de tineret şi ong-urile activităţi de educaţie şi conştientizare a drepturilor omului de către opinia publică (campanii de sensibilizare a publicului larg, publicaţii, seminare, cursuri de instruire, concursuri, activităţi de educaţie neformală, program de granturi mici pentru tineri).
Din aprilie 2010, Eco-Răzeni în parteneriat cu Consiliul Raional Ialoveni coordonează programul raional Fondul pentru Tineri Ialoveni (www.fondultinerilor.md). În decembrie 2012, asociaţia a fondat prima întreprindere socială în domeniul alimentaţiei publice din Republica Moldova – Floare de cireş SRL (www.floaredecires.org) în cadrul căreia activează două servicii sociale: instruirea la locul de muncă a persoanelor cu dizabilități și cantina de ajutor social. Începînd cu august 2013, Eco-Răzeni în parteneriat cu Inspectoratul General al Poliţiei coordonează programul naţional Supraveghere de Vecinătate în Moldova (www.supravegheredevecinatate.md). Organizaţia are nouă persoane angajate, dintre care cinci femei şi patru bărbaţi.
Asociaţia are în portofoliu peste 30 de proiecte implementate cu suportul Ambasadei SUA în Moldova, Ambasadei Norvegiei la Bucureşti, Agenţiei de Cooperare Internaţională a Germaniei (GIZ), Fundaţiei Soros Moldova, Fondului Naţional pentru Democraţie (NED) din SUA, PNUD Moldova, Oficiului în Moldova al Băncii Mondiale, Fundaţiei Est-Europene Moldova, IM Swedish Development Partner, Ministerul Federal Austriac al Muncii, Afacerilor Sociale și Protecției Consumatorilor, Ministerul Afacerilor Externe al Estoniei, Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC), Ministerului Mediului, Ministerului Tineretului şi Sportului al Republicii Moldova, Consiliului raional Ialoveni, ș.a.